اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است




توضیحات : عبدالجواد جودی‌ خراسانی‌ (درگذشته ۱۳۰۱یا ۱۳۰۲ق)، از شاعران شیعه و مرثیه‌سرای‌ قرن‌ سیزدهم‌ هجری قمری است. جودی، قصیدهایی در مدح پیامبر اکرم(ص)، حضرت علی(ع) و عید غدیر سروده است. او در اشعارش متأثر از سعدی و حافظ بود. دیوانی از او به جای مانده که بارها به چاپ رسیده است. وی سرانجام در ۱۳۰۱ یا ۱۳۰۲ق درگذشت و در حرم امام رضا به خاک سپرده شد .
حجم : 17.5 مگابایت
موضوع : چاپ سنگی ، خطی ، نایاب
قالب بندی : PDF
کیفیت صفحات : عالی + نمایش کیفیت
تعداد صفحات : 212
 : این کتاب برای اولین بار در این وبلاگ منتشر میشود 
ادامه مطلب ...

  • هامان



توضیحات : تاریخ رویان، کتابی به فارسی در باره تاریخ محلی سرزمین رویان تألیف مولانا اولیاءالله آملی. وی در ۷۵۰ از آمل به رویان مهاجرت کرد و به حضور فخرالدوله شاه غازی بن زیار (۷۶۱ـ۷۸۰)، از بادوسپانیان راه یافت و به تشویق او به نوشتن تاریخ رویان پرداخت. تاریخ آغاز و پایان تألیف این اثر روشن نیست، اما مؤلف در خاتمه کتاب به شرح رویدادهای تاریخ رویان تا ۸۰۵ اشاره کرده است.

تاریخ رویان مشتمل است بر مقدمه ای در ذکر فواید علم تاریخ و هشت باب و هر باب دارای چند حکایت. اولیاءاللّه برای تألیف تاریخ رویان از منابع بسیاری چون تاریخ طبرستان (کتاب)ِ ابن اسفندیار، تاریخ طبری، سیرالملوکِ خواجه نظام‌الملک، شاهنامه مؤیدی، مقاتل الطالبیینِ ِ ابوالفرج اصفهانی بهره برده‌است. تاریخ رویان به سبب حفظ برخی از واژگان قدیمی فارسی و ذکر آداب و رسوم کهن مازندران و رویان، و مشاهدات دقیق شخصی مؤلف، ارزشمند است.

تاریخ رویان همچنین از منابع سید ظهیرالدین مرعشی در تألیف تاریخ طبرستان و رویان و مازندران و اعتمادالسلطنه در کتاب التدوین فی احوال جبال شروین بوده است.

تاریخ رویان نخستین بار در ۱۳۱۳ خورشیدی به کوشش عباس خلیلی از یگانه نسخه خطی یافته شده بدون مقدمه مصحح چاپ شد. این کتاب بار دیگر با تصحیح و تحشیه منوچهر ستوده، همراه با مقدمه‌ای مفصّل در ۱۳۴۸ش در تهران به چاپ رسید.

حجم : 7.36 مگابایت
موضوع : چاپ سنگی ، خطی ، نایاب
قالب بندی : PDF
کیفیت صفحات : خوب
تعداد صفحات : 156 
ادامه مطلب ...

  • هامان

چهره ستارگان هالیوود از گذشته تا سال 2015 + تصاویر

هامان | سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر



توضیحات : هنر پیشگان هالیوود و همچنین خوانندگان معروف در امریکا و جهان از سال 1998 تا سال 2015 تغییرات زیادی داشته اند که میتوانید این تغییرات را با 2 عکسی که از هر فرد در طی سالهای ذکر شده گرفته شده است را مشاهده کنید . 

حجم : ناچیز
موضوع : سرگرمی
قالب بندی : JPGE
امکان انلود یکجای تصاویر : 
ادامه مطلب ...

  • هامان

نظر مردم در مورد کمپین نخریدن خودروی صفر داخلی

هامان | دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر




توضیحات : موسسه افکارسنجی دانش نوین ایرانیان (دانا) در جدیدترین نظرسنجی خود به موضوع کمپین «نخریدن خودروی صفر» و تاثیر آن بر بازار خودرو کشور از نظر شهروندان پرداخته است.حال شما میتوانید نظر خود را راجع به این کمپین بیان کنید .


موضوع : ویژه

قالب بندی : TXT 

ادامه مطلب ...


  • هامان

جوانی سیاست مداران مشهور دنیا + عکس

هامان | يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر



توضیحات : شما میتوانید تصاویر بسیار جالبی از جوانی و کودکی سیاست مداران مشهور جهان را در این پست مشاهده کنید . عکسی که در بالا مشاهده میکنید مربوط است به ملکه الیزابت انگلستان که در سن 18 سالگی در حالی که وی به عنوان تعمیرکار و راننده ماشین سنگین ، مشغول بود گرفته شده است . 

موضوع : سرگرمی ، ویژه
حجم : 1.51 مگابایت
قالب بندی : JPGE
دانلود یکجا : 
ادامه مطلب ...

  • هامان

سواری گرفتن حیوانات از یکدیگر + عکس

هامان | يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر



توضیحات : تصاویر جالبی از سواری گرفتن حیوانات از یکدیگر را میتوانید در زیر تماشا کنید . تعداد این تصاویر 10 عکس میباشد . 

موضوع : سرگرمی
قالب بندی : JPGE
حجم : ناچیز
قابلیت دانلود یکجای تصاویر : 

ادامه مطلب ...

  • هامان