اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...


بسم الله الرحمن الرحیم


سلام دوستان در این بخش از وبلاگ فصد دارم که سایتهای جالبی که چه به زبان فارسی و یا انگلیسی هستند را به شما معرفی کنم . همچنین شما میتوانید در صورتی که دارای وبلاگ و یا سایت میباشید ان را همراه با مشخصات برای ما ارسال کنید تا بدون هیچ چشم داشتی در این قسمت به همین ترتیب به معرفی وبلاگ شما بپردازیم . 


...............................................................................................


سایت مورد نظر زیر مجموعه سایت لسانجلس تایمز میباشد . این سایت با عنوان چگونه یک نویسنده شویم برای شما معرفی میشود . سایت برای اینکه نویسنده شدن را اموزش دهد ان را بهصورت یک بازی در اورده است . البته استفده از این سایت مستلزم بلد بودن کمی زبان است . 


1 : How to be a writer 






سایتی که امروز میخواهم به شما معرفی کنم سایتی بسیار مفید در تمام امور میباشد . این سایت به عنوان دانشنامه مجازی نیز شناخته میشود .

 
روش کار این سایت با تفاوتهایی مانند سایت ویکی پدیا میباشد .  اصلا این سایت را با نام How to میشناسند . تقریبا هر سوالی که با چگونه اغاز میشود را پاسخ میدهد .

شما در ویکی پدیا مطلبی به عنوان اموزش نرم افزار ها نمیبینید ولی در این سایت شما اموزش تصویری مواردی همچون اندروید و اینترنت و اشپزی و ... میتوانید یاد بگیرید . البته برای اینکه خیلی بهتر بتونید از مطالب این سایت استفاده کنید باید کمی نیز به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید . 

امیدوارم که این سایت بتونه برخی مشکلات شما برطرف کنه . در زیر لینک این سایت قرار دادم : 







برای ترجمه مقالاتی که به زبان انگلیسی وی ازبان دیگری هستند یا باید به ان زبان تسلط داشته باشیم و یا از ابزار کمکی استفاده کنیم . 

خیلی از کاربران اینترنتی وقتی با یک مطلب انگلیسی برخورد میکنند برای ترجمه ان از ترجمه گوگل استفاده میکنند .

حتما میدونید که ترجمه متن گوگل خیلی از کلمات را جابه جا قرار میدهد و اصلا قابل درک نیست . امروز میخوام سایتی را معرفی کنم که عملکرد بهتری نسبت به گوگل داره و میتوانه کمک بیشتری به شما بکند .







امروز قصد دارم وب سایت هایی را برای شما معرفی کنم که برای همه ی کاربران اینترنت میتونه قابل توجه باشه . اگر شما کسی هستید که وبلاگ و یا وب سایت دارید میتونید از این سایت ها استفاده کنید . 
شاید شما که دارای وبلاگ هستید علاقه دارید که پس از هر مقاله ای که خودتون در سایت قرار میدهید ، امکان دانلود پی دی اف اون مطلب را نیز فراهم کنید . این سایت ها این امکان را به شما میدهند که به صورت انلاین و رایگان مطالب داخل سایت شما را به رایگان به پی دی اف تبدیل کنند . 
ولی اگر شما صرفا یک کاربر ساده اینترنت هستید میتوانید پی دی اف مطالب را برای خودتان داشته باشید . 
این کار فقط با دادن یک لینک به سیستم امکان پذیر میباشد . لینک را وارد میکنید و سپس پی دی اف را دانلود میکنید . 
سایت های زیر نمونه هایی برای این منظور میباشند : 

6 : pdfburger
 





بسیاری از مخاطبان اینترنت در ایران را قشر دانشجو با هر رشته و گرایش تشکیل میدهد . امروز قصد دارم یکی از بهترین سایت های رایگان در زمینه اموزش دروس تخصصی رشته های مختلف نظیر برق و عمران و مکانیک و ... را به شما معرفی کنم . همچنین در این سایت شما میتوانید برخی از نرم افزار های معروف نظیر اتوکد را به صورت رایگان و البته تصویری ر یافت کرده و یا انلاین تماشا کنید . نحوه اموزش این دروس به این صورت اسات که فیلم کلاسهای اساتید مختلف در دانشگاه های معروف کشور را با درس های مختلف به روی سایت قرار میدهند تا عموم بتوانند از ان استفاده کنند .