اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اگر میخواهید تبلت بخرید ، بخوانید

هامان | دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۳ ق.ظ | ۰ نظر



توضیحات : یکی از دقدقه های کسانی که قصد خرید تبلت را دارند این نکته است که ایا این تبلت ها از سیستم های 3G یا 4G پشتیبانی میکند یا خیر . برای اینکه توانسته باشیم شما را در این امر یاری کنیم این پست را برای شما قرار دادیم . امیدوارم که استفاده لازم را ببرید . در کنار این امکان اطلاعاتی نیز در رابطه با دیگر امکانات این تبلت ها به شما ارایه میدهیم . 

حجم : ناچیز
موضوع : اموزش انلاین ، سایر
قالب بندی : JPG - TXT
ادامه مطلب ...


بسم الله الرحمن الرحیم

1 - Sony : Experia Z3 Compact

این تبلت ایراداتی دارد؛به عنوان مثال رزولوشن صفحه نمایش تبلت هشت اینچی سونی نسبت به رقبای هم سطحش، پایین تر است اما در عمل این میزان رزولوشن برای چشمان ما کفایت می کند.



بدنه این تبلت شکننده است که باریکی بیش از حد عامل اصلی این مسئله بوده است.در حقیقت سونی قدرت را فدای ظرافت کرده است.با این حال سونی اکسپریا Z3 کامپکت هنوز یکی از بهترین های بازار در قلمرو هشت اینچی هاست.تبلت Z3 کامپکت، 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و کاربران می توانند از طریق شیار microSD نسبت به افزایش حافظه دستگاه اقدام کنند.

2 - Huawei : Mediapad M1 8.0

هوآوی در این محصول از پردازشگر چهار هسته ای با فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز و یک گیگابایت حافظه موقت بهره گرفته است اما همچون هر دستگاه اندرویدی ارزان قیمت دیگر امکان برخورد با مکث های گاه و بیگاه در رابطه کاربری وجود خواهد داشت.



این تبلت هشت گیگابایت حافظه داخلی دارد و کاربران می توانند از طریق شیار microSD نسبت به افزایش حافظه دستگاه اقدام کنند. تبلت از سیستم عامل گوگل اندروید نسخه 4.2 بهره می برد.
صفحه نمایش هشت اینچی مدیاپد M1، رزولوشنی معادل 800×1280 پیکسل دارد. این رزولوشن، تراکم پیکسلی 188ppi را برای نمایشگ رهشت اینچی این تبلت به همراه خواهد داشت.
هوآوی مدیاپد M1 دارای یک جایگاه داخلی سیم کارت است و قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل سوم و چهارم را دارد. مکالمه تلفنی، ارسال و دریافت پیام کوتاه و اتصال به اینترنت از طریق سیمکارت از دیگر امکانات این تبلت هفت اینچی هستند.

3 - Samsung : Galaxy Tabs 8.4 Lte


 


مدل های موجود در بازار ایران به چیپ ست Exynos 5420 Octa5 مجهز شده اند و هشت هسته پردازشی را در خود جای داده اند.
سامسونگ در این محصول از خود سخاوت نشان داده و همچون سری پرو، سه گیگابایت حافظه موقت برای گلکسی تب S در نظر گرفته است. حافظه داخلی سری تب S هم بسته به مدل خریداری شده 16 یا 32 گیگابایت است. البته شما به راحتی می توانید از طریق کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت به آن اضافه کنید.


 : yjc.ir - باشگاه خبرنگاران جوان

  • هامان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی