اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...



توضیحات : کتاب فوق نوشته ی کلود وریلهون ( رایل ) میباشد . رایل که بعدا فرقه راییلیان را تاسیس میکند ، در کتاب خود مدعی میشود که با افرادی از کرات دیگر دیدار میکند و انها او را برای این کار زیر نظر داشته و وی را به انجام ماموریتی ترقیب میکند . کتاب از دو بخش پیام الوهیم و الوهیم مرا به سیاره خویش بردند تشکیل میشود .

توجه : این کتاب تنها برای اگاهی شما کاربران قرار داده میشود و لا غیر .

در مورد این فرقه و این فرد اطلاعاتی را برای شما قرار میدهم که امیدوارم انها را نیز مطالعه کنید .

توصیه میکنم نقد وارد بر این فرقه را نیز مطالعه کنید.

حجم : 0. 723 مگابایت

موضوع : سایر ادیان و عرفان های نوظهور

قالب بندی : پی دی اف


برای دانلود به ادامه مطلب بروید .




  : دانلود کتاب پیامی که انسان های کرات دیگر به من دادند

  : اموزش و دانلود - teck-dl.blog.ir

  : teck-dl.blog.ir - در صورت نیاز وارد کنید


وقتی کتاب را مطالعه میکنید با کلمات متعدد و نا اشنایی روبرو میشوید که برخی از مهمترین های انان را برایتان توضیح میدهیم :


الوهیم :

الوهیم (به عبری: אֱלוֹהִים , אלהים) واژه‌ای عبری است که برای بیان مفاهیم مربوط به خداشناسی به کار می‌رود. الوهیم سومین کلمه‌ای است که در تورات آمده‌است. سلیمان حییم آن را به معنی خدا، قاضی، فرشته و رسول دانسته است.این کلمه از جهت صرفی از کلمه عبری اِلُوَه(به عبری: אלוה) با پسوند جمع تشکیل شده است. معنی واقعی این کلمه معمولاً مورد مناقشه است. این کلمه گاهی به صورت یک اسم مفرد آمده است. و معمولاً گمان می‌شود که به خدای واحد اسرائیل اشاره می‌کند. ولی در برخی موقعیتها این کلمه به عنوان جمع کلمه الوه و به معنی خدایان چندگانه آمده است. در برخی موقعیتها معنی کلمه از متن قابل استفاده نیست و به معنی موجودات قدرتمند، فرشتگان و حتی قضات نیز آمده است. که از متن چنین بر می‌آید که الوهیم به معنای قانونگذاران یا حاکمان انسانی آمده باشد.






الوهیم در اساطیر سوریه باستان :

در اساطیر سوریه باستان، الوهیم فرزندان اِل بودند، که برترین و رئیس آنان،(اِل علیون)، حداد نام داشت، که توسط مردم به بعل(رئیس) شناخته می‌شد. دشمن الوهیم، "یَم"، اولین مخلوق اِل، بود که معادل مار یا ابلیس در ادیان ابراهیمی است.

الوهیم در کتاب مقدس

در فرازهای مختلف کتاب مقدس گاهی کلمات متفاوتی برای ترجمه این کلمه به کار رفته است. در عهد جدید سریانی، کلمه اَلوها (به سریانی: ܐܠܗܐ)، در موقعیتهایی که کلمه عبری الوهیم از عهد عتیق نقل شده است، آمده است.[۲] همچنین در برخی اناجیل حاوی اسامی مقدس، نیز کلمه الوهیم به عنوان ترجمه کلمه تئوس (به یونانی: θεος) از متن یونانی مورد استفاده قرار گرفته است[۳] و عیسی مسیح نیز خود را فرزند الوهیم خوانده است.

الوهیم در فرهنگ زرتشتی و اسلامی :

 

رائیلیان زرتشت را کسی میدانند که بشر را برای حرکت به سوی نیکی و دوری از توحش و نابخردی آماده کرد.این گروه میگویند کورش با استتفاده از تعالیم زرتشت در اوستا و مشورت با بزرگان یهود منشور قوانین حقوق بشر را تهیه کرده است. اهورامزدا به معنی سرور دانا است که رائیلیان این را به معنی تمدن و حکمت برتر یهوه میدانند.سروش آسمانی یا جبرئیل عموماً اولوهیم قاصد فرمایشات یهوه با پیامبران است. در قرآن به صورت مشابه وقتی که فرشتگان، قصد سخن گفتن و اجرای اراده و فرامین الهی دارند از ضمیر متکلم مع الغیر استفاده شده است. که مشخص کننده ویژگی این نیروهای الهی است. و همچون کتاب مقدس قرآن نیز در عین حال بر وحدانیت خداوند و پرستش ذات یگانه وی تاکید دارد. همچنین در قرآن روحِ ضمیر متکلم مع الغیر(روحنا)، چند بار، بارور کننده مریم، مادر عیسی، خوانده شده است.[۵] منظور از الله یگانه یهوه خدای مشهود موسی است که خدا و رهبر ملائکه یا همان اولوهیم هاست.آنان درباره ی عصیان ابلیس معتقدند خدای یگانه به فرشتگان یا اولوهیمها فرمود به خاطر آفرینش حضرت آدم از او تشکر کنند.{وگرنه فرشتگان بسیار والا مقامتر از نوع بشر هستند.}رائیلیان به ائمه شیعه نیز معتقدند.همچنین میرزا بها الله را مبشر آیین خود میدانند.به اعتقاد آنها بها الله فردی از نسل زرتشت و تجدید کننده طرقیت محمد رسول بود که با تعالیم دوازده گانه خود من‌جمله وحدت عالم انسانی زمینه را برای ظهور رائیل فراهم کرد


الوهیم در رائلیان :

رائلیان معتقدند الوهیم، در عبری باستان به معنی "کسانی که از آسمان فرود آمدند" بوده است و آنها موجوداتی فضایی هستند که با اشیاء پرنده ناشناخته به زمین آمده اند و انسان را بر روی زمین با استفاده از علم ژنتیک ساخته اند و کلیه ادیان توسط آنها به پیامبران القا شده است.


پی دی اف این مطلب را کامل تر دریافت کنید :




برج بابل :


برج بابل ساختمانی است که در سفر پیدایش به آن اشاره شده‌است.هم اکنون این برج نابود شده‌است 

در گذشته باور بر این بود که درختان هر طبق بر بروی طبقهٔ پایین می‌افتاد و درختان را وارانه نشان می‌داد. بر پایه آنچه در تورات کتاب پیدایش آمده انسان‌های نخستین که همگی در بابل بودند به سبب کمبود جا و سرچشمه‌ها خواستار پراکنده شدن به جاهای دورتر شدند ازین رو و برای جلوگیری از چند دستگی این برج بلند را ساختند تا همبستگی خود را از دست ندهند.


 

در سال ۱۸۹۸ میلادی رابرت کلدوی (آلمانی:( Robert Koldewey، باستان شناس آلمانی، در حدود ۹۰ کیلومتری جنوب شهر بغداد و در سواحل فرات جستجو در پی یافتن ویرانه‌ها و بقایای شهر غرق شده بابل را آغاز کرد. برج بابل معبدی مطبق برای ” مردوک ” خدای بابل بود، بنایی با ابعاد ۹۰ در ۹۰ متر و ارتفاع حدود ۹۰ متر. از این بنای عظیم تعدادی از پایه‌های اصلی آن به جای مانده است. تا پیش از حفاریها و کاوشهای باستان شناسان افسانه‌ها و تصورات گوناگونی در مورد برج بابل وجود داشت. یکی از نمودهای این تخیلات تابلوی نقاشی برج بابل اثر ” پیتر بروگل ” است که برج بابل را بنایی مدور و مطبق با تاقهای قوسی تصور کرده. اما حفاریهای باستان شناسان و پژوهشگران تصویری متفاوت از آنچه گذشتگان می انگاشتند به ما می دهد: بنایی چهارگوش با ابعاد ۹۰ در ۹۰ متر، مطبق و توپر به ارتفاع ۹۰ متر.


تله پاتی :


دورآگاهی یا تله پاتی ادارک حسی و فراحسی فعالیت روحی فردی دیگر است .تله پاتی، به زبان ساده قدرت و استعداد مخابره پیام یا تصویری یا هر گونه اطلاعات از ذهن به ذهن فرد دیگر، بدون استفاده از وسایل حسی مانند سخن گفتن و مشاهده علائم یا حرکات است. 

یکی از آخرین تعبیرهایی که برای تله پاتی شده چنین است: 

هرگاه فردی به اطلاعاتی دسترسی داشته باشد که در دسترس دیگری نباشد ، و آنگاه تحت شرایط معین و با مسدود کردن دقیق کانالهای شناخته شده حسی ، نفر دوم بتواند به جنان میزانی از این اطلاعات دست یابد که نتواند ناشی از حدس زدن باشد .




نقدی بر کتاب اول ( پیامی که انسانهای کرات دیگر به من دادند ) پیامی که انسان های کرات دیگر به من دادند : 


نام متاب طوری است که انیان را به خود جذب میکند . تقریبا همه ی افرادی که با فرقه ی راییلیان اشنا نیستند گمان میکنند که این یک کتاب داستان یا رمان تخیلی است . اما اگر با این فرقه اشنا باشید متوجه موارد دیگری میشوید .


کتاب در سال 1986 به چاپ رسیده و نسبتا قدیمی میباشد . رایل یا کلود وریلهون در این کتاب مدعی میشود که با انسان های فرا زمینی مواجهه میشود و با انها به گفتو گو میپردازد و حتی در کتاب دوم با انها همراه هم میشود . او این موجودات فرا زمینی را انسان های فضایی میخواند که با یک بشقاب پرنده به نزد او می ایند . طرح این مطلب در دوره ی زمانی چاپ و نگارش کتاب عجیب نیست چرا که در ان مدت بحث بسیاری پیرامون ادم فضایی و بشقاب پرنده شنیده میشد و خوب بسیاری از مردم نیز بدان اعتقاد داشتند . اما اکنون این یک امر منسوخ میباشد که حتی اخیرا وزارت دفاع امریکا نیز بر بی اساس بودن بشقاب پرنده ها پرده برداشت و انها را متعلق به این وزارت خونه دانست .



دیدار رایل با این موجودات در دهانه کوه اتش فشان است . موجودات فرا زمینی در پاسخ به سوال رایل که چرا در دهانه این کوه دیدار کنیم میگویند : "زیر دهانه اتش فشان جایی ایده الی است بدور از مردم مزاحم . فردا در همین زمان بیایید و با خود کتاب انجیل و چیزی برای یادداشت کردن باورید . هیچ چیز فلزی با خود نیاورید و در مورد گفت و گویمان با کسی صحبت نکنید و الی هرگز ملاقات دیگری نخواهیم داشت . "

خود حضور در دهانه اتش فشان حاوی نکته ای است که شاید به دلیل شباهت این کوه به نشان فرامسونی باشد . االبته نمیشود با قطعیت در این مورد صحبت کرد . 



نکته بعدی انجایی است که ان موجود از رایل موجود از رایل میخواهد که با خود هیچ فلزی نیاورد .

این نکته بسیار مهمی است چرا که بعضی با استناد به این موضوع این موجودات را بنا بر اسناد و مدارک اسلامی و همچنین مدارک تاریخی در ایران و اسلام جن مینامند و میگویند که وی با جنیان ملاقات کرده و بیان اینه با موجودات فضایی دیدار کرده یک امر فریبنده است .


در ملاقات دوم ان موجودات به رایل میگویند که با خود انجیل بیاورد . وقتی او این کار را انجام میدهد با جملات جالبی مبنی بر تحریف شدن انجیل از طرف موجود فرا زمینی گفته میشود . ادعای تحریف انجیل توسط مسلمانان است و مسیحیان بدان اعتقادی ندارند .


موجود فرا زمینی از وی میخواهد که انجیل را از ابتدا باز خوانی کند . " در اغاز الوهیم زمین و اسمانهارا خلق کرد  : پیدایش 1.1 " ان موجود بااشاره به اینکه معنای کلمه الوهیم خدا نیست ، الوهیم را به خود نسبت میدهد .

اگر واقعا الوهیم یعنی همان موجودات فرا زمینی ( جنیان ) باشند ، باید گفت که حتما نها زمین و اسمانهارا خلق کرده باشند . این ادعا توسط الوهیم ( فرا زمینی ها ) تکرار میشود و انها ایات بعدی انجیل در سفر پیدایش را مربوط به خود میدانند . در ادامه الوهیم شروع به تمجید از مردم یهودی اسراییل میکند .


شیپور های شهر جریکو :

در این کتاب از شهر جریکو به عنوان شهری یاد میشود که یهوه قصد حمله کردن به ان را دارد . در اخر هم یهوه خدای بدی به این شهر حمله کرده و مردم انجا را میکشد . این قسمت به این دلیل قابل نقد است چرا که جریکو نام سریالی در امریکا است .

موضوع ان درباره شهری به نام جریکو است که در اثر انفجارات هسته‌ای در شهرهای اطراف، باید خودشان با مشکلاتشان رو به رو شوند و از شهر خود دفاع کنند و تقریبا داستان این سریال با تعاریف الوهیم یکسان است .

نکته جالب این است که این سریال توسط یکی از شرکت های پخش فیلم معروف در ایران ابتدا دوبله و بعد در کشور انتشار یافت .


    


اتهام به مسیح و حضرت مریم :

در قسمت سامسون و تلپاتی میخوانید :


"باز مثال دیگری از جفت گیری و بین افرینندگان با زنان انسان یافت میشود " 

منظور از افرینندگان همان الوهیم و دانشمندان انها میباشد که در بالا به ان اشاره شد. در ادامه میگوید : " فرشته الوهیم بار دیگر نزد زن امد و در مزرعه نشسته بود و شوهرش نزد او نبود "

الوهیم به مسیح نام سامسون را میدهد . این کتاب ( الوهیم ) به طور غیر مستقیم مسیح را یک زنا زاده مینامد 

در این قسمت خواندید که سامسون با تله پاتی با خالقین ارتباط داشت و سامسون را به طور غیر مستقیم بع عیسی مسیح ربط میداد .

در دادامه در قسمت لقاح میخوانید که کودک بدنیا امده ( مسیح ) نیروی تله پاتی را به ارث میبرد .



سلیمان ؛ شاه یا پیامبر

در قران و تاریخ و ... داریم که حضرت سلیمان پیامبر بود . همچنین قران این مطلب را ذکر میکند که سلیمان جنیان را به بند کشید تا برای او کار کنند .

در ادامه، کتاب از سلیمان به عنوان پادشاه یاد میکند و میگوید که شاه سلیمان از از افرینندگان ( الوهیم ) پذیرایی کرده و از انها استقبال کرده . همین نکته میتواند دلیلی باشد بر ادعای جن بودن الوهیم چرا که بنا به گفته قران حضرت سلیمان جنیان را به بند کشید در حالی که الوهیم میگوید که شاه سلیمان به ما احترام گذاشته و از ما استقبال کرد .!


در جایی دیگر از کتاب نقل میکند که : شاه نبوچدنزر قصد داشته 3 مرد را به دلیل اینکه به خدای فلزی کفر ورزیده و بدان سجده نکرده ، بودند اتش زند . اما یکی از خالقین ( الوهیم ) به کمک انها شتافت و انها را بدون هیچ اسیبی نجات داد .


در فصل پنجم این کتاب به اخر دنیا اشاره میکند .

الوهیم اینگونه تفسیر میکند که در دوره ی جدید کار کلیسا به اتمام رسیده و ماموریتش را انجام داده است .الوهیم به استناد از ایه ای از عهد عتیق ( اسایا 44 ) به وجود امدن کشور اسراییل را پیشگویی میکند و در ادمه به حفظ کتاب عهد عتیق ( عدم تحریف ) توسط یهودیان میپردازد و توضیح میدهد .


الوهیم به کلود وریلهون ماموریت میدهد که این یادداشتها را به مردم دنیا برساند و خود الوهیم نام رایل به او میدهد .

در قسمت حکومت جهانی الوهیم توصیه ایی را به رایل میکند :

1 : ایجاد یک زبان مشترک

2 : ایجاد پول رایج جهانی

3 : جلوگیری از خدمت سربازی در جهان

الوهیم در توضیح این 3 توضیح میدهد که زبانی که ایجاد میکنید باید به صورت اجباری در تمام دنیا در مدرسه ها تدریس شود . در مورد زبان مد نظر الوهیم شاید بتوان گفت که نظر الوهیم زبان انگلیسی بوده است اما به طور قطع این امر به طور حتم مورد تایید نیست .

در ایجاد پول رایج شاید فکر کنید که الوهیم خواسته که پول رایج دلارو یورو و ... باشد ولی او چنین در خواستی نداشته است . او در ادامه میگوید پول جهانی باید طوری باشد که مذدم ان کشور از پذیرش ان ناراحت نشده و نسبت به قبول ان اعتراضی نکنند . به نظر شما این چه پولی است که مقبول همه ی مردم جهان است و هیچ کس بدان اعتراض نمیکند . از نظر بنده ی حقیر این واحد پولی همان پول الکترونیکی است . پولی که در همه جا فرا گیر شده و مورد اعتراض هیچ کس نیست .


  


در مورد خدمت سربازی الوهیم ان را به عاملی برای ترویج خشونت بین جوانان میداند و خواستار توقف ان برای همه شده است .

سپس الوهیم رایل را به اعلام ملاقات وی با او برای تمام مردم جهان مبعوث مینکد و از او میخواهد که انسان های بیشتری را جذب کند . در ادامه میگوید که اگر او بتواند انسان های زیادی را جذب کند بر انها اشکار میشود . الوهیم برای اشکار شدن بین انها از سرزمینی یاد میکند و ویژگی های ان را نیز میگوید که در صفحه 88 امده است .


در ابتدا نام این حرکت و فرقه مادچ madech بوده که بنا به گفته ی رایل نام این حرکت با اجازه الوهیم  در سال 1975 به راییلیان تغییر یافت .



در دادامه رایل از مشخصات ، روش زندگی ، جمعیت خالقین و ... ( الوهیم) سوال میکند . الوهیم توضیح میدهد که ما حدود 10 برابر ادمیان زندگی میکنیم  . او در ادامه میگوید که ما به زبانی صحبت میکنیم که بسیار شبیه عبری قدیمی است .
الوهیم به رایل درباره ی زندگی خود چنین میگوید که ما درزندگی هر کار که دوست داریم را انجام میدهیم مخصوصا عشق بازی ! این گفت و گو در اخر این کتاب میباشد و با همین گفت و گو میتوان به ماهیت این فرقه شیطانی پی برد : " عشق بازی "
اما در کتاب بار ها از یهوه نام برده شد و لی خیلی زیاد در رابطه با ان توضیح نداد . یهوه همان خدای انجیل و مسیح و موسی و ... میباشد . یهوه همان الله است . شما میتوانید دریابید که الوهیم یهوه را خدای خشونت و غضب میداند و در کتاب این موضوع به طور محسوسی قرار داده شدهاست .
همان طور که خواندید الوهیم یهوه را عامل نابودی شهر جریکو و سدوم میداند . همین طور بلعیده شدن حضرت یونس توسط نهنگ را نیز به یهوه نسبت داده و ادعا کرده که خالقین بوده اند که او را نجات دادند و در تمام مشکلاتی که یهوه برای انسان ایجاد کرده این خالقین بودند که به کمک انسان شتافتند .
درست است که خداوند غضب خود را به شهر سدوم وارد کرد . صحیح که خداوند در مورد حضرت یونس غضب خود را فرود اورد . اما باید به این نکته توجه کرد که دلیل این غضب چه بوده است ؟! ایا به غیر از این بوده که قوم سدوم کفر ورزیده و راه زنا و لوط را انتخاب کردند .
در این کتاب الوهیم غضب خدا ( یهوه ) را برانسان به صورت وارونه بازگو کرده است . در داستان حضرت عیسی و مریم نیز این گونه گفته است .
من خود بر این باورم که کلود وریلهون در زمان قدیم با شیاطین جن روبرو شده و به انجام کاری مامور شده است . این کار جذب افراد نا اگاه و پر کردن گوش ان ها از سخنان زیبا که پشت این حرفها بی دینی و کفر موج میزند . این را هم باور دارم که تمام گفته های الوهیم و رایل بر خلاف دین اسلام است . دلیل این حرف من نیز خود قران است . در جایی که الوهیم حضرت سلیمان را شاه میخواند و قران در مقابل میگوید که سلیمان کافر نشد .
در جای دیگر الوهیم میگوید که سلیمان از ما استقبال کرد و قران در مقابل این حرف میگوید که سلیمان شیاطین جن را به بند کشید تا برای او کار کنند و بسیاری دیگر از تناقضات دیگر که در مورد حضرت مریم و مسیح و ... امده است .

کلام اخر :

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ وَاذْکُرُواْ نِعْمَةَ اللّهِ عَلَیْکُمْ إِذْ کُنتُمْ أَعْدَاء فَأَلَّفَ بَیْنَ قُلُوبِکُمْ فَأَصْبَحْتُم بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَکُنتُمْ عَلَىَ شَفَا حُفْرَةٍ مِّنَ النَّارِ فَأَنقَذَکُم مِّنْهَا کَذَلِکَ یُبَیِّنُ اللّهُ لَکُمْ آیَاتِهِ لَعَلَّکُمْ تَهْتَدُونَ




و همگى به ریسمان خداى- توحید، دین و کتاب خدا- چنگ زنید و پراکنده مشوید، و نعمت خداى را بر خود یاد کنید آنگاه که با یکدیگر دشمن بودید پس میان دلهاى شما همدمى و پیوند داد تا به نعمت وى- اسلام و الفت- با هم برادر گشتید، و بر لبه پرتگاهى از آتش بودید پس شما را از آن رهانید. خدا اینچنین آیات خود را براى شما روشن بیان مى‏کند تا مگر راه یابید.

 



نویسنده : محمد حسین عاشق حسینی



نظرات  (۹)

ممنون
پاسخ:
خواهش 
ببخشید ها من به چیزی اعتقاد ندارم یعنی نه دین اسلام ونه.... و هم به خدا شما که افریده نشده ولی شما نمی تونید جهانی هم بدونن خالق قبول کنید به نظر من تا حالا این دین یا به حرف شما فرقه اشکالی ندیدم توش ولی تو دین مسلمانان اشکال هست از جمله جنگ و برده داری.سربریدن.صیغه های زیاد.........


و منتظر جواب خواهم بود
شما ناشناس 
در اسلام جنگ غیر قابل قبول هست مگر اینکه شما مدافع باشید
برده داری کلا رواج داشت در گذشته و الان وجود نداره پس بهونه نیارین ضمن اینکه پیامبر خودش برده هارو میخرید و اونا رو ازاد میکرد
اگر صیغه(درستش متعه هست)بده ولی این فرقه به اینم احترامی نداره و مگیه زن و مرد ازادند با هرکس که خواستند رابطه ی جنسی داشته باشند
همجنس‌گرایی اراده و مورد احترام شدید
در مراسم و اجلاس خصوصی بدون لباس حاضر میشن(زن و مرد)
تیم به قول شما دین هیچ چیزی برای اثبات درستی خودش نداره لطفا اگر اطلاعی ندارید کامنت توهین امیر نذارین
  • تورک اوغلو
  • تشکیک نکنید در دلها 
    این ها نظرات شخصی منه به اهل فلسفه مراجعه کنید
    یه سری ادعا ها کردند
    اولا چطوری به صورت دقیق متوجه شدن 25 هزار سال از ما جلوترن اگه خودشون گفتن به این پیامبر کذاب به عنوان معجزه راز خلقت و قدمت کره زمین را هم میگفتن که این مادر مرده رو باور کنیم و هم حل بشه این محاسبه 25 هزارسال هم آنقدر فیزیک دان ها نکشن خودشونو ثواب داره خخخخ

    میلیون ها سال قدمت زمین و بشر گیرش لامصب فقط همین 25 هزار ساله؟  
    اونوقت از میلیون ها سال تا صده های قبل عقلمون نرسیده ولی الان یه دفه عاقل شدیم مبدا مون کشف شد؟  

    علممون ضعیفه ولی فلسفه و استدلال علم تجربی نیست که الان پیشرفت کنه یا تغییر بنیادینی داشته باشه ( نهایت تو جزییات اونم اصلش همونه فقط یه فیلسوف استدلال بهتر یا متفاوت میکنه)  مثلا فلسفه مشا ارسطو افلاطون ابن سینا صدرا فلسفه فلسفه است 

    اون طرفداراش اگه فلسفه میخوندند الان به عنوان سوژه ی خنده ازش استفاده میکردند
    در فلسفه بعد از پیچ و خم ها به شما اثبات میشه هستی مبدا داره نیروی مبدا داره بعد اثبات میشه اون مبدا نمیتونه مبدا داشته باشه ازلی و ابدی است بعد اثبات میشه بینهایت فقط یکی میتونه باشه 

    یه روز میان مشرک میشن یه روز میگن نعوذ با.. خدا ن ی ست یه روز میگن پیامبر ها خودشون درآوردن یه روز قوانینش کهنه فرض میشه و ضد بشر فردا که اثبات میشه قرآن اثری علمی و واقعا اعجاز آورد اثری میشه متعلق به فضایی ها با علمی هزاران ساله با شعور و فهمی عظیم که خیر مارو میخواستن و احکام دینی رو در جهت درست برای ما تنظیم کردند 

    به یاد داشته باشید دروغ متغییره و حق ثابت 
    (شنیدین میگن دروغ گو کم حافظه است) اصلا اینم خودش یه مسیله فلسفی و کاملا پژوهشی علت متغییر بودن دروغ 

    و بیاد داشته باشید دل به باطل بودن هیچ حقی و حق بودن هیچ باطلی اطمینان نخواهد کرد 
    هیچ کافری در دل اطمینان به نبود خدا نداره و همه در شک هستند
    این چیزایی ک درمورد الوهیم وپیروانش وجود داره خیلی شبیه چیزاییه که درمورد دجال شنیدیماونم خودشو خداجامیرنه و خیلیاطرفدارش میشن 
    در مورد عشق بازی باید بگم که عیسی مسیح بدون ازدواج عروج کردند .اما حضرت محمد و اهل بیتش در این امر ید طولایی داشته اند کهامروزه شاهد این همه امامزاده هستیم

    این که شما کتاب قرآن رو مقدس میدونی باعث شده همچین چرت و پرتایی بنویسی، تو کجای تاربخ گفتن سلیمان پیامبر بوده؟، فقط تو قرآن اومده سلیمان پیامبر بوده، در مقابل‌ش تو عهد عتیق اومده سلیمان شاه بوده، اینکه با چند تا حرف خرافه‌ای بیای نتیجه گیری کنی که الوهیم جن بوده خیلی سهل انگارانه و ساده اندیشی و البته راهبرد خوبی واسه اینکه بگین اسلام دین بر حقیه.

    عجب نقد وتفسیر چرتی.....خیلی خیلی دلایلتون برای نقد و رد کردن مسخره و بی ریشه هستش....

    آقا مهدی این تفسیر بسیار کامل است و اینکه چطور قرآن رو قبول نداری بعد عهد عتیق که در زمان بختنصر و حمله رومیان دو بار کامل از بین رفته و دوباره بازنویسی شد (در دفعه اول توسط عزرا) رو قبول داری.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی