اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

نحوه مدیریت تاریخ سیستم ریستور با نرم افزار CCleaner ?

هامان | سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر



توضیحات : سیستم ریستور به شما این اجازه را میدهد که ویندوز و کامپیوتر خود را به زمان خاصی ببرید . این کمک به کاربران میتواند مشکلات بسیاری را در زمینه تنظیمات نرم افزار ها و ... رفع کند . با این وجود داشتن چند تاریخ برای سیستم ریستور شاید گیج کننده باشد ، یافتن بهترین زمان شاید برای شما کمی سخت باشد . این نرم افزار میتونه در پاک کردن کامپیوتر شما تاثیر گزار باشد و همچنین در انتخاب بهترین تاریخ و مدیریت انها به شما کمک کند . 


موضوع : اموزش افلاین

قالب بندی : Txt


برای خواندن بیشتر به ادامه مطلب بروید 



بسم الله الرحمن الرحیم


1 : مرحله اول دانلود نرم افزار CCleaner میباشد . این نرم افزار بر خلاف بسیاری دیگر از نرم افزار ها نیازی به نصب کرک و سریال و ... ندارد و شما میتوانید از این نرم افزار تا زمانی که دوست دارید استفاده کنید . 


2 : نرم افزار را نصب کنید . فایل دانلود شده را فقط در جایی که ذخیره شده است شروع به نصب ان کنید و در همان جا اجرا کنید . 


3 : پس از کلیک روی ایکون نرم افزار صفحه زیر را مشاهده میکنید که باید طبق زیر عمل کنید : 



4 : روی گزینه Tools روی منو کلیک کرده ، سپس روی گزینه System Reastore کلیک کنید . این گزینه تمام تاریخ هایی که در سیستم ریستور ذخیره شده است را نشان میدهد . شما میتوانید تاریخ دقیق برگشت کامپیوتر به ان زمان را مشاهده کنید و ان را بسازید و هر وقت خواستید به ان زمان و تنظیمات ان زمان برگردید . 



5 : شما میتوانید تاریخی که برای بازگشت رایانه به ان تاریخ مشخص کرده اید را حذف کنید . 


موفق و پیروزباشید 

 : wikihow

 : محمد حسین عاشق حسینی


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی