اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

چگونه میتوانیم بازدید سایت و وبلاگ را افزایش دهیم ؟

هامان | جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

 

 

توضیحات : چگونگی دریافت ترافیک برای وبلاگ یک کار بزرگ و مهم است . همه وبلاگ نویسان میخواهند که مقالات هنها در موتور های جستجو ثبت شود و بیشتر به مردم برسد ، این امر برای یک وبلاگ نویس یک اصل به حساب میاید . 

اگر شما بهترین مقاله نویس در دنیا هم باشی وقتی مقاله شما خوانده نمیشود این بدترین خبر برای شماست . 

مهم نیست که وبلاگ شما تازه ایجاد شده یا مدت زیادی است که به کار مشغولید . برای داشتن ترافیک بیشتر باید مراحل زیر را انجام دهید . 

 

موضوع : اموزش انلاین ، اموزش وبلاگ نویسی

قالب بنید : Txt

 

برای خواندن مقاله به ادامه مطلب بروید 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

1 : بهترین مطالب را با بالاترین کیفیت بنویسید . مختوای خوب و منحصر به فرد را برای خودتان انتخاب کنید . همچنین برای مطالب خود از اطلاعات جالب و کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید . 

مهم ترین چیزی که خوانندگان از مطالب وبلاگ شما میخواهند این است که مطالب وبلاگ شما مفید و مناسب باشد . این ویژگی یک وبلاگ بزرگ است . اسن مطلب را حتی در گوگل وبمستر نیز میتوانید بخوانید . اگر شما فکر میکنید روی محتوای عالی مردم نیز صحبت میکنند در مورد ان و لینک ان مطلب را روی وبلاگ و یا وبسایتشون قرار میدهند . 

 

2 : مدام و متناوب بنویسید . اغلب مطالبی که شما منتشر میکنید اکثرا در موتور های جستجو قابل یافت است . موتور های جستجو مطالبی را از وبلاگ ها انتخاب میکنند که بیشتر از 2 هفته از انتشار اخرین مطلب انها نمیگزرد . 

اگر شما وقت دارید وبلاگ خودتان را هر روز به روز کنید . اگر وقت ندارید حتما وبلاگ خودتان را هر هفته 2 بار به روز کنید . در این کار مداومت به خرج دهید حتما تاثیر ان را در یک مدت مشخص مشاهده میکنید . 

 

3 : استفاده از یک دامنه ی خوب برای وبلاگ و یا سایت . یک دامنه ی سخت و طولانی مانند  www.mynameisjohnsmith.com به سختی در خاطر میماند ولی اگر نام دامنه کوتاه باشید به راحتی در خاطر میماند . 

 

4 : اگر میخواهید که وبلاگ شما در موتور های جستجو به خوبی ثبت شود کلمات کلیدی مناسب را بنویسید . برای این کار شما باید بدانید مردم چه کلماتی را جستجو میکنند . برای این کار در گوگل ابزار های جالبی برای کلمات کلیدی وجود دار که میتوانید از انها کمک بگیرید . با استفاده از این کلمات مرتبط با وبلاگتان در گوگل جستجو کنید . همچنین کلمات کلیدی که گوگل به شما پیشنهاد میدهد را انتخاب کنید . ( هنگامی که به دنبال مطلبی در گوگل میگردید خود گوگل مطالبی را به شما پیشنهاد میدهد از این کلمات و جملات به عنوان کلمات کلیدی استفاده کنید چرا که این جملات و کلمات پر بازدید ترین و پر سرچ ترین کلمات میباشند ) 

از این کلمات و جملات کلیدی در متن و عنوان لینک استفاده کنید . 

 

 

5 : نوشتن عنوان خوب . این یک امر ساده است شما میتوانید به عناوین سایت های پر بازدید نگاه کنید . نوشتن عنوان جالب میتواند نظر کاربر را جلب کند . 

 

6 : موتور های جستجو را بشناسید . موتور های جستجو هر روز رتبه های سایت های با کیفیت ضعیف را بهبود میدهند . بنابراین نوشتن محتوای خوب و نحصر به فرد بسیار مهم میبشاد . انجام این کار باعث میشود که لینک مطالب وبلاگ شما درون این سایت ها قرار بگیرد . در اینجا توجه شما را به نکاتی که باید بدانید جلب میکنم : 

 

  • کلمات کلیدی مناسب با وبلاگ نام را پیدا کنید و از ان ها در عناوین و پا ورقی ها و ... به صورت پررنگ و مورب (italic ، bold ) استفاده کنید . 
  • استفاده از کلمات کلیدی در نا فایل مانند : keyword1.html
  • استفاده از کلمات مترادف 
  • متن لینکی از پیوند های گرافیکی بهتر است . ( برای لینک دادن برای دانلود ... از کلمات به جای پیوند های گرافیکی استفاده کنید )
  • لینک خودتان را در پیوند ها و وبلاگ ها و انجمن ها قرار بدهید .
7 : وبلاگ تان را به موتور جستجو معرفی کنید . همه موتور های جستجو بخشی را به عنوان ارسال وبلاگ شما دارند . ان ها وبلاگ شما در سیستم ثبت میکنند . 
شما میتوانید این کا را با ثبت وبلاگ تان در گوگل ، یاهو و بینگ اغاز کنید . 
 
8 : برای وبلاگ های دیگر بنویسید . وبلاگ هایی که مقالات و محتوای ان مورد قبول شماست و با وبلاگ شما همخوانی دارد را در وبلاگتان لینک کنید . این کار باعث شناخته شدن وبلاگ شما در سطح اینترنت میشود . 
 
9 : لینک ها و کلمات کلیدی زا در پروفایهای شخصی خود قرار بدهید . اگر شما در شبکه های اجتماعی دارای پروفایل شخصی هستید میتوانید این کار را بکنید . 
 
10 : انتشار و اموزش در بخش های مختلف . اگر شما متخصص در بعضی امور و یا درمورد مسایلی اطلاعاتی را دارید ، شما میتوانید که این مطالب را انتشار و اموزش بدهی در بخش های مختلف وبلاگ 
اگر این کار را بکنید خوانندگان برای خواندن مطالب مشابه بعدی به وبلاگ شما بر میگردند . 
 
11 : وبلاگتان را انجمن ها منتشر کنید . مطالبی که در انجمن قرار میدهید با امظای خودتان ( منبع مطلب ) قرار دهید و اگر مجاز بودید بدنه مطلب را با لینک دادن به وبلاگ خود منتشر کنید . اگر در انجمن شناخته شده هستید سعی کنید نظرات جالب را برای دیگران بنویسید . 
 
12 : اشتراک مطالب در یاهو چت و گوگل چت و فیسبوک و ... سعی کنید مطالب وبلاگتان را در جاهای مذکور به اشتراک بگزارید . 
 
13 : پیدا کردن وبلاگ نویسان دیگر . وبلاگ نویسان دیگر را پیدا کنید و با انها در تعامل و دوستی باشید . یکدیگر را لینک کنید . این کار در افزای شترافیک و بازدید موثر است . 
 
14 : برای وبلاگ تان ار اس اس قرار دهید . شما میتوانید این کار را با گوگل فید بنر انجام دهید . اگر این کار را انجام دهید کاربران میتوانند با ثبت ایمیل خود در وبلاگ شما میتوانند از اخرین مطالب وبلاگ شما در ایمیلشان استفاده کنند . 
 
15 : از پادکست ها استفاده کنید . بسیاری از مردم به جای خواندن مطالب ترجیح میدهند که به انها گوش کنند . 
 
16 : موضوعات داغ را دنبال کنید . اخبار داغ را دنبال کنید و در مورد انها در وبلاگ تان شروع به نوشتن کنید . برای اینکه موضوعات داغ را دنبال کنید و از ان ها اگاه شوید میتوانید به تلوزیون نگاه کنید و یا به رادیو گوش کنید . 
 
17 : از تجزیه و تحلیل استفاده کنید . با استفاده از سیستم تجزیه و تحلیل سیستم ها مانند گوگل مشاهده کنید که کجا ترافیک بیشتری داشتید . کدام کلمات و یا پست ها بازدید بیشتری داشته است و کدام کلمات کلیدی در گوگل بیشتر جستجو شده است . 
 
18 : برای وبلاگ خود یک فروم یا انجمن اضافه کنید . البته انجام این کار مستلزم وقت و هزینه میباشد . البته یکی از سرویس های ارایه دهنده وبلاگ وجود داره که این سرویس را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار میدهد . 
 
19 : نوشتن کتاب . از وبلاگ و سایت خود مطالب را به صورت کتابچه و پی دی اف در بیاورید و برای سایت ها و وبلاگ های دیگر ارسال کنید و از ان ها بخواهید که این مطالب را با امظا شما برای دانلود و انتشار قرار بدهند . 
 
20 : لینک های طمع ساز . لین های جنجال برانگیز را در وبلاگ خود قرار دهید . در این صورت وبلاگ نویسان دیگر مسالب شما را داوطلبانه در وبلاگ خودشان قرار میدهند . کاربرانن به این گونه لینک ها علاقه داردند . 
 
21 : کارشناس باشید ! اگر شما در مورد موضوعی اطلاعات کافی دارید در مورد ان در وبلاگ خود بنویسید . عکس خودتان در وبلاگ قرار دهید و در مورد خودتان توضیخاتی را از قبیل میزان تخصیلات و علایق و ورزش و ... بنویسید . 
 
22 : از پاسخ یاهوو استفاده کنید . بسیاری از کاربران ارایه میدهند پاسخ هایی برای کسانی که به کمک نیاز دارند . به دنبال سوالاتی بگردید که در مورد موضوع شماست و پس از پاسخ دادن به سوالات به وبلاگ خود لینکی بدهید و یا جواب ان سوال را در وبلاگتان قرار دهید و لینکی به ان پس بدهید . 
 
23 : در وبلاگ های دیگر نظر بدهید . وبلاگ های بزرگ که با موضوع شما هستند را پیدا کنید و روی مطالب ان ها با لینک خودتان نظر بدهید . چیزی شبیه به یک مقاله مفید و کوتاه را در نظرات بنویسید 
 
24 : ایجاد محتوا مهم است . این کار باعث میشود که یک کاربر به وبلاگ و یا سایت شما برگردد . این روش برای کاربران معمولی اینترنت استفاده میشود . چت ، انجمن ، بازی و ... نمونه هایی از این مطلب و نوع هستند . پیدا کنید مطالبی که میتواند برای خواننده جذاب باشد . این کار را انجام دهید ببینید چطور کاربران هر روز به وبلاگ و یا سایت شما سر میززنند . 
 
25 : شبکه های اجتماعی . شبکه های اجتماعی فرصتی عالی برای اشاعه ی مقالات و نظرات و ... .بلاگ شما میبشاد . شما میتوانید برای وبلاگ و یا سایت خود یک پروفایل ایجاد کنید و در انجا به انتشار مطالب وبلاگ و سایت خود بپردازید . این کار در افزایش بازدید و ترافیک شما تاثیر بالایی دارد . این مقالات را در گرو ها و صفحات و دوستان خود ارسال کنید . 
 
26 : یک لینک در امظای ایمیلتان قرار بدهید . این چیزی است که خیلی از کاربران فراموش میکنند و لی موضوع بسیار مهمی است . شما برای افزایش ترافیک تلاش زیادی میکنید و لی برای این کار بای یک ادرس ایمیل داشته باشید . با گذشت زمان و نوشتن مطالب مختلف شما میخواهی مخاطبینی داشته باشی که هر روز به ان ها ایمیل ارسال کنید . امضای خودتان و یا وبلاگ تان را به اخر ایمیلتان اضافه کنید تا مردم بدانند که چه کسی به انها ایمیل داده است . 
 
27 : شما میتوانید یک حساب کاربری برای تنظیم پادکست و تبلیغ در یوتیوب ( اپارات ) در نظر بگیری . 
 
 


 
 
منبع : wikihow
 
مترجم : عاشق حسینی 
 
 
 - برای دریافت پی دی اف به کادر زیر مراجعه کنید : 

 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی