اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

کتاب سید جمال الدین اسد ابادی

هامان | شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۱ ب.ظ | ۱ نظر




توضیحات : کتابی که ملاحضه میکنید درباره سید جمال الدین اسد ابادی نوشته شده است . این کتب به بررسی زندگی و تاریخ مبارزات وی در تمام رشته ها میپردازد . این کتاب برای اولین بار در این وبلاگ منتشر میشود . کتاب فوق توسط صفات الله جمالی اسد ابادی به تالیف درامده است . موضوع اصلی این کتاب همان طور که در صفحه اول ان نیز نمایان است ، اثبات ایرانی الاصل بودن سید جمال الدین اسد ابادی میباشد .

نسخه اصلی کتاب مدنظر در دانشگاه تورنتو و در کانادا نگه داری میشود و نسخه الگترونیکی ان برای شما در وبلاگ قرار داده شده است . صفات الله اسدابادی متولد 1271 و متوفی 1361 میباشد .


حجم : 9.36 مگابایت

موضوع : کتاب های چاپ سنگی و خطی و نایاب

قالب بندی : PDF

تعداد صفخات : 212

کیفیت صفخات : عالی + نمونه کیفیت

ادامه مطلب ...



بسم الله الرحمن الرحیم


صفات‏الله جمالى اسدآبادى، متخلص به «صفا»، فرزند لطف‏الله محزون و خواهرزاده‏ى سید جمال‏الدین اسدآبادى، پس از فراگیرى خواندن و نوشتن در مکتب، علوم مقدماتى را در زادگاهش و کرمانشاه نزد سید هادى روح‏القدس و محسن فقیه اسدآبادى فراگرفت.


صفات‏الله جمالى اسدآبادى از آن پس در دستگاه محمدحسن‏خان افشار به خدمت پرداخت و مدت ده سال در قریه‏ى حسام‏آباد واقع در چهارده کیلومترى بخش اسدآباد خدمت کرد. چون طرز رفتار و سلوک مستبدانه‏ى مالکین با طبقه کشاورزان غیر عادلانه و خودسرانه بود نتوانست تحمل کند و ناگزیر ترک خدمت کرد. آنگاه در سال 1304 به استخدام فرهنگ درآمد و مدت سى سال در اسدآباد و همدان با سمت آموزگارى و بازرسى آموزشگاه‏ها به خدمت پرداخت و در مهر ماه سال 1335 بازنشسته شد.


«صفا» از شاعران و نویسندگانى است که به اشعار و مقالاتش در دوره‏هاى مجله «ارمغان» به چاپ مى‏رسید. از آثار اوست: اسناد و مدارک ایرانى بودن سید جمال‏الدین اسدآبادى، رساله‏ى راهنماى رستگارى، رساله‏اى منظوم از دعاى روزهاى ماه رمضان، شرح حال شعراى اسدآبادى، و کتابى درباره‏ى وضع اقتصادى اسدآباد. وى در سال 1335 دیوان پدرش محزون را به طبع رسانید.


(1361 -1271 ش)، نویسنده و شاعر، متخلص به صفا. در اسدآباد همدان به دنیا آمد. وى خواندن و نوشتن را در مکتب آموخت و علوم مقدماتى را در زادگاهش در محضر حاج سید هادى روح‏القدس و حاج میرزا محسن فقیه اسدآبادى فراگرفت و پس از آن در دستگاه محمدحسین خان افشار به خدمت پرداخت. جمالى پس از چندى به استخدام وزارت فرهنگ درآمد و در سمت آموزگارى و بازپرسى آموزشگاهها خدمت کرد. از آثار او: «اسناد و مدارک ایرانى بودن سید جمال‏الدین اسدآبادى»؛ «رساله‏ى راهماى رستگارى»؛ «رساله‏اى منظوم از دعاى روزهاى ماه رمضان»؛ «شرح حال شعراى اسدآباد»؛ «کتابى درباره‏ى وضع اقتصادى اسدآباد» و «طبع دیوان پدرش محزون»


 : وب سایت راسخون




 : دانلود کتاب سید جمال الدین اسد ابادی + لینک دانلود به زودی ...

 : این کتاب برای اولین بار در این وبلاگ منتشر میشود . 

 : 9.36 مگابایت

 : teck-dl.blog.ir

 : انوزش و دانلود - teck-dl.blog.ir

 : PDF



نظرات  (۱)

  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • یه چالش جدید راه انداختیم... بنام چالش تاخیر شب یلدا... !!!
    امسال شب یلدا دقیقا همزمان با شب وفات پیامبر(ص) است که شب بسیار سنگینیه، و دور هم جمع شدن و خوردن انواع غذاها هیچ صورت خوشی نداره... حتی اگه بگیم ما که نمیخندیم و فقط دور هم جمع میشیم!
    خواهشا اگه برای پیامبر این دین زیبا و کامل احترام قائلید این مطلب رو تو همه شبکه های اجتماعی پخش کنید... قرار نیست خبر خوبی به دستتون برسه، فقط قراره برای از بین نرفتن حرمت غم سنگین رحلت پیامبرمون تلاش خودمونو بکنیم...
    ان شاءالله باخانوادتون قرار بزارید شب اول ربیع الاول(شب چهارشنبه) هم شب یلدا رو جشن بگیرید و هم تموم شدن ماه صفر رو!
    چون پیامبرفرمودن:به من مژده تموم شدن ماه صفر رو بدین...
    ان شاءالله با اینکار دل آقامون امام زمان (عج) رو شاد کنیم...

    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.

    یـ مهدی (عج) ـا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی