اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

5 افزونه ضروری گوگل کروم برای وبلاگ نویسان

هامان | شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر



توضیحات : افزونه های گوگل کروم برای هر قشر کاری و ... کاربرد دارد . یکی از این قشر ها وبلاگ نویسان هستند که میتونند از این افزونه ها استفاده کنند . در اینجا 5 تا از بهترین و کاربردی ترین افزونه هایی که میتونه به وبلاگنویسان کمک کنه رو تو سایت قرار دادم تا بتونه به شما در امر وبالگنویسی کمک بیشتری کند .

قالب بندی : TXT

حجم : ناچیز

موضوع : اموزش و بلاگ نویسی ، ابزار وبلاگ


برای خواندن بیشتر به ادامه مطلب بروید 



بسم الله الرحمن الرحیم


1 : Web developer

این افزونه گوگل کروم یکی از بهترین ابزار های طراحی وب و بلاگ در زمینه طراحی میباشد . با این افزونه میتوانید کارهایی از قبیل تغییر css , html , ... را انجام دهید . 


این افزونه را از اینجا روی مرور گر هود نصب کنید 




2 : Alexa traffic rank

الکسا سایتی است برای رتبه بندی وبلاگ ها و سایت ها در سراسر دنیا . سایت الکسا برای گسترش این کاربرد اقدام به تولید افزونه و ... کرده است . با دانلود این افزونه از گوگل کروم میتوانید رتبه وبلاگ خود و دیگران را به صورت انی و انلاین مشاهده کنید . 


این افزونه را از اینجا روی مرور گر هود نصب کنید 




3 : What Font ?

این افزونه باری یافتن فونت های که شما انتخاب میکنید . اگر شما فونتی را نتخاب کردید میتوانید ان را دانلود کنید و مور استفاده قرار دهید . با این افزونه میتوانید همچنین اندازه قلم و رنگ ان و... را بیابید .


این افزونه را از اینجا روی مرور گر هود نصب کنید 





4 : News factory

این افزونه یکی از مهمترین افزونه هایی است که به شما کمک میکند به روز باشید با وبلاگ ها یا وبساتهایی که مورد علاقه شما هستند و شما انهارا دنبال میکنید . اگر وبلاگ و یا وب سایتی که شما دنبال میکنید یک پست جدید قرار بدهد این افزونه با استفاده از یک پاپ اپ و یا نشانه ان را به شما خبر میدهد . 


این افزونه را از اینجا روی مرور گر هود نصب کنید 




5 : SEO For Chrome 

این افزونه به شما برای بهینه سازی ابزار جستجو کمک میکند . این افزونه این کار را با تگ ها ( کلملت کلیدی ) و تخلیل و رتبه صفحه و پژوهش و ... انجام میدهد . 


این افزونه را از اینجا روی مرور گر هود نصب کنید 



امیدوارم که این افزونه بتونه به شما کمک کنه . اگر شما افزونه یا برنامه و یا ... دارید که میتونه به ما و شما و دیگر کاربران کمک کند ان را با ما به اشتراک بگزارید تا برای دیگران قرار دهیم . 


وبلاگنویسی خوبی داشته باشید :)


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی