اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

دانلود کتاب موجودی اسرار امیز به نام جن

هامان | دوشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱ ب.ظ | ۳ نظر





توضیحات : کتاب فوق در مورد موارد بسیاری از جنیان بحث میکند که تدوین ستار پور ابراهیم است .
در این کتاب میتوانید برخی حکایت ها از برخورد علما و جنیان و ... را مطالعه کنید که شاید برای شما کاربران جالب باشد .

موضوع : کتابهای متفرقه
حجم : 15.6 مگابایت
قالب بندی : PDF

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب بروید .




 : دانلود کتاب جن موجودی اسرار امیز
 : اموزش و دانلود 
 : teck-dl.blog.ir




نظرات  (۳)

  • غلامرضا سلطانی
  • سلام

    دوست خوبم ارزومندم سال زیبایی داشته باشی

    لطفا به من هم سرر بزن راستی میتونی لینک این پستتم در وب من ثبت کنی تا بازدیدکنندگان سایت من از این طریق وارد سایتت بشن

    در ضمن میتونی مطالب امروز دنیای وب را در وب به یکجا ببینی

    http://wikilinkes.ir/page/help

    خیلی دنبال همچین کتابی گشتم دمتون گرم ممنو
    سلام.من با یه جن ارتباط ذهنی دارم و به راحتی با اون صحبت میکنم مشکل اینجاست که اون هیچ چیز از قدرتهایه جن نمیدونه و کاری نمیتونه انجام بده واز من میخواد که بهش یاد بدم.ایا میشه به جن اموزش داد ممنون میشم اگه کسی تجربه این کارو داره منو راهنمایی کنه.در ضمن من در صحت کامل عقلانی وجسمانی هستم واز هیچ مخدری استفاده نمیکنم و انچه گفتم حقیقت محضه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی