اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

 

 

 

توضیحات : شرکت مایکروسافت به دلیل وجود ضعف هایی در ویندوز 8 و برای جبران این نقاط ضعف اقدام به تولید ویندوز 10 کرد . هم اکنون نسخه پیش نمایش این نوع در بازار موجود است ولی نسخه اصلی ان در سال 2015 منتشر میشود . شاید شما بخواهید این نسخه را تهیه متید و ان را نصب کنید که در اینجا میتوانید نحوه نصب را اموزش ببینید . 

شما همچنین میتوانید ویندوز 10 را با لینک مستقیم دریافت کنید .

 

موضوع : اموزش افلاین

قالب بندی : TXT

حجم : ناچیز

 

برای خواندن بیشتر به ادامه طملب بروید 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

ایا میخواهید ویندوز 10 روی رایانه خود نصب کنید ؟ ما انگ.نه که شما علاقهدارید و اسان میباشد دستورالعمل نصبان را برای شما در وبلاگ قرار میدهیم .

برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز 10 داشته باشید مطلب ذیل را با دقت مطاعه کنید .نسخه پیش نمایش را شما نباید روی رایانه اصلی خود نصب کنید . میتوانید ان را روی یک رایانه فرعی و تبلت و ... نصب کنید . ویا میتوانید با نصب برنامه virtual machine ویا هر برنامه ایمیج گیریه دیگری این درایو مجازی را ایجاد کنید . 

 

* مراحل مقدماتی : 

الف: شما در ابتدا باید به Windows Insider Program متصل شوید و پس از ثبت نام ان را دانلود کنید تا پیش نمایش ویندوز 10 را روی رایانه خود داشته باشید . برای این منظور روی لینک کلیک کنید .

 

از این طریق میتوانید ویندوز 10 را دانلود کنید : 

 

1 :( English 64-bit (*64 - برای لپ تاپ - حجم : 3.81 GB

2 : ( English 32-bit (*86 - رایانه شخصی - حجم : 2.93 GB

اگر به صورت اتفاقی لینک ها خراب بود از طریق این لینک میتوانید ویندوز 10 را دانلود کنید .

 

*برای دانلود ابتدا فیلم اموزشی را مشاهده کرده و سپس روی گزینه Get Started کلیک کنید . درصفحه جدید روی گزینه Join Now کلیک کنید . در اخر در سایت ثبت نام کنید تا بتوانید این برنامه که برای نصب نسخه نمایشی ویندوز 10 لازم است را دانلود کنید . برای ثبت نام روی گزینه Sign up now در پایی صفحه کلیک کنید .

 

ب : اگر شما میخواهید که برنامه روی یک رایانه معمولی نصب کنید ، ان را روی یک دیسک نوری ( CD & DVD ) کپی کنید و یا روی فلش درایو ( USB ) بوت کنید . 

 

ج : شما نباید زیاد نگران باشید چراکه نصب این برنامه عمدتا به صورت کلیک به روی" Next "میباشد .

کافی است کلمه بعدی زا به یاد داشته باشید تا این مراحل را به راحتی انجام دهید .

 

...............................................................................................................................

 

1 : هنگامی که شما میخواهید رایانه خود را بوت کنید با این تصویر روبه رو میشوید : 

 

 

2 : زبان مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه Next کلیک کنید . پس از کلیک با صفحه زیر روبه رو میشود در اینجا بدیهی است که باید روی دکمه Install Now کلیک کنید . 

 

 

3 : پس از کلیک روی گزینه بالا با صفحه زیر روبه رو میشوید که از شما سوال میکند که ایا میخواهید ویندوز با قابلیت به روز شدن را نصب کنید و یا این که به روش سفارشی و گزینشی ویندوز را نصب می کنید .

از انجایی که ما نسخه ازمایشی را میخواهیم نصب کنیم باید روی گزینه پایینی (Custum : Install windows only ) کلیک کنید . 

 

 

4 : شما در این مرحله باید درایوی که قرار است روی ان ویندوز را نصب کنید انتخاب کنید . ولی اگر از نرم افزار virtual machine استفاده میکنید روی کلمه Next کلیک کنید . 

 

 

5 : اکنون در حال نصب شدن میباشد و شما باید کمی تامل داشته باشید . 

 

 

6 : پس از این کار رایانه خود را یک بار ریبوت کنید . شما میتوانید که انتخاب کنید که ایا میخواهید که به روز رسانی خودکار ویندوز فعال باشد یا خیر ؟ ( همان طور که در مرحله 3 گفتیم این امکان رای نسخه پیش نمایش ممکن نیست ) توصیه ما این است که فقط از تنظیمات اکسپرس (Use express settings ) استفاده کنید . 

 

 

7 : در اینجا شما باید وارد حساب کاربری خود شوید . توصیه میکنیم که که از حساب مایکروسافت استفاده کنید چون در این صورت شما میتوانید از بیشتر ویژگی های ویندوز استفاده کنید . در غیر این صورت این امکان از شما صلب میشود و ممکن است که فعالیت های شما در همان حد امکانات لینوکس و ویندوز 7 باقی بماند . 

 

 

* اگر شما مراحل ایجاد حساب کاربری را به درستی انجام شود در اواسط نصب برای تایی حساب از شما سوال میشود که ما به دلیل ساده بودن مراحل این قسمت ها را حذف کرده ایم . امیدوارم که خیلی نگران نشده باشید !

8 : در این مرحله از شما در مورد چگونگی راه اندازی کامپیوتر شما سوال میکند . از انجایی که ما میخواهیم ازمایش کنیم همه چیز را در یم رایانه و یا تبلت جدید باید گزینه Set this up as a new pc instaed را انتخاب کنیم . اما شما میتوانید همه تنظیمات را از یک رایانه دیگر کپی کنید . اما بهتر است که طبق گزینه Set this up as a new pc instaed عمل کنید . 

 

 

9 : روی گزینه Nest کلیک کنید : 

 

 

10 : در حال حاضر این صفحه رنگی اتفاقاتی که در طول نصب افتاده است را بازگو میکند : 

 

 

پس از اتمام این مرحله صفحه دسکتاب باز میشود و شما میتوانید از نسخه پیش نمایش ویندوز 10 با همان قابلیت ویندوز 10 استفاده کنید تا سال 2015 که نسخه اصلی ان وارد بازار میشود . 

 

 

* امیدوارم که از این مطلب استفده کرده باشید و مورد توجه شماقرار گرفته شده باشد . 

 

 : منبع انگلیسی 

 : برگردان از محمد حسین عاشق حسینی

 : منبع فارسی : Teck-dl.blog.ir

 : TXT

 

 

نظرات  (۱۰)

سلام
موفق باشید

پاسخ:
ممنون
سلام
توی ویندوز 10پشتیبانی از نرم افزار به خوبیه ویندوز 7 هست یا نه؟

سرعت بوتش به سرعت 8 میرسه؟

پشتیبانی آفیسش چجوریه؟

ممنون و متشکر
پاسخ:
سلام 
پاسخ همه بله است ...
در ویندوز 8 منوی استارت حذف شده بود ولی برای کاربرانی که با ویندوز 7 عادت کرده بودند ، قسمتی وجود داشت که میتوانستند حالت ویندوز 7 را انتخاب کنند . 
حال انکه در ویندوز 10 منوی استارت برگشته است و شباهت زیادی به ویندوز 7 با قابلیت های بیشتر پیدا کرده است . 

در مورد سرعت بوتش هم باید بگم صد در صد ...
افزایش سرعت کلی ویندوز یکی از ویژگی های این ویندوز میبشاد .

در مورد نرم افزار افیس و یا ... باید بگویم که تمام نرم افزار هایی که روی ویندوز 7 یا 8 قابل نصب بودند به طور احسن در ویندوز 10 قابل نصب است . البته بهتر است که برای ویندوز 10 از ورژن جدید افیس استفاده کنید .


سلام  

ویندوز  10 رو میشه روی ویندوز  7 نصب کرد و بصورت مولتی بوت بالا آورد . با تشکر 
پاسخ:
بله با یک سری شرایط میشود ...

یرای این کار باید از نرم افزار های فلش مولتی بوت استفاده کنید . نکته بعدی حجم مورد نیاز برای قرار دادن 2 سیستم عامل به روی یک سیستم است که باید حجم سیستم عامل و بقیه اجزای ان را در نظر بگیرید . 


  • میثم احمدی
  • اه...بابا چه کاریه که رو سیستم اصلی نصبش کنین...؟!خیلی را حت می تونین با وی ام ویر به صورت مجازی روی سیستمتون داشته باشید...اونم کنار ویندوز اصلی! واسه یاد گرفتنش رو این لینک کلیک کنین واسه دانلودش هم رو این لینک کلیک کنین.
    پاسخ:
    دوست عزیز این مطلب فقط برای کسانیه که قصد دارند ویندوز 10 را روی رایانه خود نصب کنند ، قرار داده شده است . نه مورد دیگری ...
    دوستان توجه داشته باشند در صورت نصب این برنامه که اموزش ان توسط اقای میثم احمدی قرار داده شده است ، باید دوباره به همین مطلب مراجعه کنید تا ویندوز دلخواه (10) خود را روی ان نصب کنید ...
    با این حال لینک شما در سایت باقی میماند .
    با سلام.ایا به صرت windows update میتان فایل را دریافت کرد؟مرسی
    پاسخ:
    بله ولی دانلود یا خرید مستقیم راه حل بهتری است 
    سلام ببخشید با ram 4 و cpu 1.40 وبا system type 64 و core i5  می شه ویندوز 10 رو روی 7 نصب کرد
    پاسخ:
    بله ویندوز 10 را روی 7 جایگزین کنید . مشکلی پیش نمیاد
    سلام خسته نباشید ویندوز من 8.1بودهلان بهروز رسانی میخواهد ایا من میتوانم ویندوز 10 نصب کنم یا نه؟باتشکراز زحمات شما
    ببخشیداگه من وینوز10رونصب کنم هرچی ازقبل روویندوزم بودحذف میشه یاهستس

    بسیار عالی
    You should discover how series function, you have to discover ways to handle your money, and you also
    have figure out how to stay mentally new.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی