اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...





توضیحات : ترانه فرزاد فرزین از جمله ترانه های حماسی و بسیار زیبا میباشد که برای شما قرار داده ام. توصیه میکن که این اهنگ زیبا را دریافت کنید .
شما همچنین میتوانید اهنگ را به صورت انلاین گوش کنید .

حجم : 3.26
موضوع : موسیقی
قالب بندی : Mp3

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب بروید .





* با کلیک به روی لینک زیر علاوه بر دانلود میتوانید ابتدا اهنگ را به صورت انلایین گوش کنید .

 : دانلود اهنگ راه من از فرزاد فرزین
 : اموزش و دانلود
 : teck-dl.blog.ir

نظرات  (۱۰)

اهنگ خیلی قشنگیه
ممنون
پاسخ:
بله ، واقعا همینطوره .
عالی وبسیار زیباست...
پاسخ:
سلام دوست عزیز 
حتما طی چند روز اینده این امر صورت میگیرد .
لازم به ذکر است که حجم این کتاب بالاست ؛ حدود 290 مگابایت .
ولی به نظرم ارزشش را دارد .
خیلی خیلی قشنگ خونده اجرش باشهدا
عالی بود من خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم خدا پشت وپناه تمام سربازان وطنم باشه 
  • محمد رضا پورچه
  • بسیار عالی بود
    واقعا عالی بود ممنون
    خیلی عاااالی
  • صـAـBـبـAـSـا
  • واقعا عالیه
    من که به شخصه هروقت این آهنگو گوش میم بغض میکنم
    اهنگ خیلی قشنگیه ممنون
  • محمدپرتوه
  • دمش گرم،خیلی قشنگ خونده،اونقدرپشت سرهم گوش میکنم که گذرزمان رونمیفهمم،یه بغض عجیب گلوم رومیگیره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی