اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

سلطان سلفی ؛ اوباما

هامان | پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ق.ظ | ۱ نظر



توضیحات  در بین سیاست مداران ارشد جهان اوباما کسی است که با اقتدار در صدر سلفی گیران در این مجموعه قرار دارد . فیلمی نیز در همین رابطه برای شما قرار داده ام که ژست های اوباما در هنگام سلفی گرفتن را نشان میدهد . و البته سلفی جنجالی وی با نخست وزیر دانمارک که باعث نراحتی میشل اوباما شد را نیز میتوانید ببینید . 

حجم ویدیو : 615 KB
موضوع : سرگرمی
قالب بندی : JPEG
امکان نمایش انلاین ویدیو : 
ادامه مطلب ...




یکی از جنجالی‌ترین سلفی‌های تاریخ سلفی بازان را باید، در سلفی اوباما با نخست وزیر دانمارک دانست. وی به همراه دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس، روبروی دوربین نخست وزیر دانمارک، خانم تورینگ اشمیت قرار گرفت. این سلفی که در مراسم درگذشت نلسون ماندلا، رهبر فقید آفریقای جنوبی گرفته شده بود، سلفی اوباما نام گرفت. یکی از دلایل مطرح شدن این تصویر، حضور همسر اوباما، میشل اوباما، در کنار دست ایشان بود که نشان می‌داد، خانم اوباما، با لباس سیاه و حالت غمگین، در کنار شوهر خندانش که در حال سلفی گرفتن با یک خانم و آقا هست، نشسته است و در حال فکر کردن می‌باشد. 



از دیگر سلفی‌های جنجالی اوباما، می‌توان به سلفی‌هایی که با آی پد، در داخل دفترش در کاخ سفید، گرفته است، اشاره نمود. در این سلفی‌ها، اوباما در حالی که ژست‌های مختلفی روبروی دوربین می‌گیرد، مشغول سلفی گرفتن می‌باشد. این سلفی‌ها نیز، با بازتاب گسترده ای در فضای شبکه‌های اجتماعی همراه شد و نشان می‌داد که رییس جمهور اوباما، تا چه اندازه به سلفی گرفتن علاقمند است. 




اوباما فقط با لباس رسمی سلفی نگرفته است. برخی از سلفی‌های وی، در مراسم رسمی و نظامی بوده است که یکی از آن ها، با لباس نیروی دریایی بود. 



سلفی اوباما با دیوید اورتیز، نیز با انتشار بین المللی همراه شد. اوباما در این سلفی، پیراهنی در دست داشت که نام اوباما را با شماره 44، همراه می‌کرد. 



سلفی گرفتن با رقاصان محلی و جامعه سرخپوستان امریکا نیز، از جمله کلکسیون‌های سلفی آقای رییس جمهور را تشکیل می‌دهد. 




اوباما، با دانش آموزان، سلفی زیادی می‌گیرد و بعضی از مدارسی که وی به آن جا مراجعه می کند، همیشه مملو از درخواست‌های دانش آموزان است که می گویند: آقای رییس جمهور! با ما سلفی می‌گیری؟!؟




گفتنی است، اصل واژه «سلفی» نخستین بار در سال 2002 ابداع شد، در آن زمان یک مرد استرالیایی عکسی از خود در اینترنت منتشر کرد و از واژه سلفی استفاده کرد، اما جالب است بدانید که نخستین عکس از خود تاریخ را یک شیمی‌دان جوان مقیم فیلادلفیا در سال 1839 گرفت، این مرد جوان رابرت کورنلیوس نام داشت، در آن زمان تجهیزات عکاسی مثل امروز نبود به همین خاطر وی با برداشتن پوشش لنز به سرعت در مقابل دوربین عکاسی قرار گرفت و یک دقیقه‌ای در مقابل دوربین ایستاد، تا عکسش را نگاتیو ثبت کند. یکی دیگر از عکس‌های سلفی قدیمی عکس مشهور و تاریخی زیر است که به سال 1920 مربوط می‌شود. 





حجم: 612 کیلوبایت
توضیحات: برای تماشای انلاین ویدیو کلیک کنید 
 : برترین ها - العالم

  • هامان

نظرات  (۱)

  • فرشاد اشتری
  • :-))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی