اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اقازاده هم اقازادهای مقاومت + تصاویر

هامان | سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۳ ق.ظ | ۱ نظر



توضیحات : این تصاویر مربوط به فرزندان شهدای مقاومت و از بزرگان این عرصه میباشد . این عنوان مقاله ای است که خبرگزاری فارس با کنایه به اقازاده های ایرانی نوشته است تا درس عبرتی برای انها باشد . البته از اقازاده های ایرانی کسی انتظار شهادت ندارد . فقط شر نرسان ... !


موضوع : مقالات ، ویژه

قالب بتدی : TXT

ادامه مطلب ...



بسم الله الرحمن الرحیم


رهبران و بزرگان مقاومت همان‌طور که خود با ایمانی عجیب، برای آرمانشان از جان مایه گذاشتند، پسران آن‌ها نیز راه پدر را رفته‌اند. آقازادگی، شاید تنها برازنده همین‌ها باشد، فرزندانی که با استفاده رانت پدر می‌توانستند راههای هزار ساله را یک شبه بپیمایند و در آرامشی دور از هیاهوی مردم و دردهای آنان، زندگی کنند، اما هر از گاهی خبر شهادتشان در عرصه‌های نبرد می‌آید و مردم لبنان، دلگرم تر از گذشته، به عینه می‌بینند که رهبرانشان جلوتر از آن‌ها برای مقاومت هدیه می‌دهند و این رمز ماندگاری جریان مقاومت است. «حسین موسوی»، فرزند سید عباس موسوی، «هادی نصرالله» فرزند سید حسن نصرالله، «جهاد مغنیه» فرزند عماد مغنیه، «علیرضا حسان اللقیس» فرزند حسان اللقیس، «علی حسن علی ابراهیم» فرزند حسن علی ابراهیم، همگی از تمام مزایای آقازادگی، شهادت را انتخاب کردند . 









نظرات  (۱)

  • محمد رضا ندیم پور
  • سلام.
    شما هم لینک شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی