اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

دانلود کتاب امریکا در سراشیب

هامان | جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر





توضیحات : این کتاب توسط ریموند لوتا در مورد فروپاشی اقتصادی امریکا نوشته شده است . در ابن کتاب به تصاد سرمایه داری ، نزول نرخ سود ، کاهش سرمایه گزاری و ... بحث میشود .
ریموند لوتا نویسنده و محقق در اقتصاد سیاسی مارکسیستی نیز می باشد. ریموند لوتا فردی است که با دولت امریکا هم صدا و بر علیه حکومت حاضر در ایران موضع میگیرد . وی حتی برای ایرانیان در امریکا و کانادا سخنرانی هایی متعدد برگزار میکند .

حجم : 2.8 مگابایت
موضوع : کتابهای کمیاب ، کتابهای سیاسی
قالب بندی : PDF

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب بروید



بسم الله الرحمن الرحیم

ریموند لوتا را بشناسید :

ریموند لوتا نویسنده و محقق در اقتصاد سیاسی مارکسیستی می باشد. آثار لوتا از جمله شامل کتاب "آمریکا در سراشیب" است که به تبیین نظام سرمایه‪داریِ امپریالیستی می پردازد. وی همچنین ویراستار کتاب "اقتصاد سیاسیِ سوسیالیستی" می باشد. آثار متعدد وی در زمینه‪ی ساختمان سوسیالیسم و همچنین در مورد اوضاع جهانی و بطور مشخص خاورمیانه در نشریه‪ "انقلاب"، ارگان حزب کمونیست انقلابی آمریکا، منتشر شده است. در چند سال اخیر، لوتا سلسله سخنرانیهایی را در دانشگاههای آمریکا در باره بدخوانی تاریخ سوسیالیسم و کمونیسم انجام داده است.

برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید :

 : دانلود کتاب امریکا در سراشیب
 : اموزش و دانلود - teck-dl.blog.ir
 : درصورت نیاز teck-dl.blog.ir


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی