اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

دانلود کتاب مناظره امام با یک رافضی

هامان | سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۷ ب.ظ | ۲ نظر





توضیحات : کتابی که در پیش رو دارید توسط یک فرد عرب سنی به نگارش در امده است . این کتاب توسط عبدالله حیدری به فارسی ترجمه شده است . در ابتدا کتاب در مورد ویژگی های امام صادق ع بحث میکند و پس از به متن مناظره میپردازد .
در ادامه کتاب در مورد خصوصیات و ویژگی های خلفای راشدین و خلفا و ... بحث میکند .
برخی از افرادی که در این کتاب به انها پرداخته میشود را مشاهده میکنید : 1 - خلافای راشدین 2 - حضرت زهرا 3 جناب عایشه 4 - جناب عمر 5 - جناب ابوبکر

حجم : 0.8 مگابایت
موضوع : کتابهای مذهبی ، تسنن
قالب بندی : PDF

برای دانلود کتاب و همچنین مشاهده توضیحات به ادامه مطلب بروید




بسم الله الرحمن الرحیم


کتابی در پیش روی شماست کتابی است که میتوان نقد های بسیاری را به ان وارد کرد که به چندی از انها اشاره میکنم :

کتاب پیش رو بیشتر یک کتاب توجیهی میباشد . به این دلیل که نویسنده قصد دارد برخی از خصوصیات حضرت علی علی السلام را نه از روی ایمان و بلکه از روی خلق و خوی کودکی و نادانستنی توجیه کند . مثلا در بخشی که در مورد حضرت علی علیه اسلام بحث میکند ، نویسنده قصد دارد اینکه حضرت علی هیچگاه مشرک نشد و در مقاب هیچ بتی خم نشد را به کودکی وی نسبت دهد .

نکته دوم این است که این کتاب برخلاف اسمی که دارد خیلی کم تر به این موضوع یعنی مناظره امام صادق پرداخته است و بیشتر سعی کرده است در مدح صحابه پیغمبر و زنان پیغمبر بپردازد .
صحبت کردن در این رابطه بالا مانع است ولی ایت تفاسیر و مدح و ... با نام کتاب منافات دارد که خواننده را به سوی دیگری هدایت میکند .

این کتاب به طرز عجیبی در صدد مخدوش دانستن خصایص حضرت علی علی السلام میپردازد و بسیاری از ویژگی های حضرت علی را سعی دارد با دلایل خود از بین ببرد و انها را دروغ بداند .
نکته بعدی در این کتاب این است که نویسنده سعی بسیاری در جلوه کردن جناب ابوبکر دارد ، تا جایی که از جناب ابوبکر به نام سردار امت اسلامی نام میبرد و در مورد خصوصیات وی بسیار بحث میکند و مدح وی میگوید .

نکته های بسیاری در این کتاب وجود دارد که قابل نقد نیز میباشد لذا از شما عزیزان خواهش مندم که این کتاب را دانلود و مطالعه فرمایید و نظر خود را در مورد این کتاب و نقد نوشته بنویسید .


برای دانلود کتاب روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود کنید :
 :  دانلود کتاب مناظره امام صادق با یک رافضی
 : اموزش و دانلود - teck-dl.blog.ir
 : teck-dl.blog.ir

در مورد نویسنده بخوانید :

نویسنده این کتاب کتابی به اسم الأثبات فی مخطوطات الأئمة شیخ الإسلام ابن تیمیة والعلامة ابن القیم والحافظ ابن رجب  دارد که این کتاب را به زبان عربی برای شما قرار داده ام .

دانلود کنید

وی که عقایدی نزدیک به ابن تیمیه دارد جای تعجبی ندارد که در کتاب خود در مورد علی علی اسلام بی تفاوتی کند و خصوصیات برتر او را مخدوش بداند . ترجمه این کتاب به فارسی مدارک و شواهد در نسخه های خطی ائمه الاسلام ابن تیمیه و ابن قیم میباشد که برای شما عزیزان قرار داده شده است . البته کسانی که اشنایی کامل با زبان عربی نداردند کمی در درک مفاهیم دچار مشکل میشوند .
برای کسانی که با زبان عربی اشنا هستند میتوانند سخنرانی های این فرد را در اینجا گوش کنند وعقاید وی را مورد ارزیابی قرار دهند .


در اینجا تصویری از این فرد را میتوانید مشاهده کنید :




از مجموعه سخنرانی ها و کتاب ها و ... میتوان نتیجه گرفت که وی فردی تندرو نسبت به شیعه میباشد . واضح است که این کتاب به ظاهر شاید به خاط اسم کی دارد بیشتر به یک کتاب شیعه شبیه باشد ولی این کتاب در باطن بر ضد شیعه و حضرت علی علیه السلام نوشته شده است که جای تامل بیشتری دارد .

PDF این مطلب : 

نظرات  (۲)

خطر منافقان برای هر جامعه از خطر هر دشمنی بیشتر است چرا که از یک سو شناخت آنها غالباً آسان نیست.
افراد دو چهره که معمولا به حسب ویژگی های شخصیتی به دنبال منافع فردی، گروهی و باندی خود هستند،
نفاق در لغت به معنای دورویی کردن می باشد.»1 و «منافق؛ یعنی دورو؛ کسی که ظاهرش مخالف باطنش باشد؛ آن که در ظاهر مسلمان و در باطن کافر باشد.
این فرد نفاق و دورویی خود را به این شکل نشان داده است.

 

نشانه های منافق

نشانه یکم: دروغ گفتن (در باور، گفتار و کردار)

{وَاللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَکَاذِبُونَ}  المنافقون: (1) «   خداوند گواهی می دهد که منافقان در گفتار خود دروغگو هستند.»

نشانه دوم: بدگویی کردن از انسانهای صالح و سالم

نشانه سوم: بدگمانی و تهمت زدن به انسانهای درستکار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی