اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

چند امکان ناشناخته جیمیل

هامان | دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر



توضیحات : جی‌میل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل دنیاست، با وجود این بسیاری از کاربران همۀ امکاناتش را نمی‌شناسند و از آن بهره نمی‌برند. اینجا چند امکانی را که معمولا از آن استفاده نمی‌شود معرفی می‌کنیم.


موضوع : اموزش انلاین

امکان دریافت پی دی اف : 

قالب بندی : TXT

حجم : ناچیز


برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید 



بسن الله الرحمن الرحیم


ماوس را کنار بگذارید: کار کردن با ماوس سرعت را کم می‌کند. اگر میان‌برها را یاد بگیرید کارتان خیلی سریع‌تر پیش می‌رود. چند میان‌بر معمول از این قرار است:


اگر می‌خواهید به ایمیلی جواب بدهید، یک R تایپ کنید. وقتی صفحۀ میل جدید باز است، با Ctrl-K می‌توانید یک لینک وارد کنید (اگر لینک مورد نظر را کپی کرده اید با Ctrl-V آن را در جایی که باز می‌شود قرار دهید). Ctrl-Enter هم میل را برایتان می‌فرستند.


اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید می‌توانید از «KeyRocket for Gmail» استفاده کنید. اضافه‌ای است که میان‌برهای کی‌بوردی جی‌میل را در حین کار یادتان می‌دهد. مجانی هم هست.


دسترسی راحت به فایل‌ها: امروز خیلی‌ها از دراپ باکس یا سایر سیستم‌های ابری برای ذخیره کردن فایل‌ها استفاده می‌کنند تا هر کجا که هستند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. ولی اگر از ابر استفاده نمی‌کنید می‌توانید از جی‌میل تان برای این کار بهره بگیرید. کافی است فایل یا فایل‌های مربوطه را اتچ کنید، و به عنوان draft ذخیره کنید. یا حتی به خودتان ایمیل کنید!


فرستنده‌ها را تقسیم بندی کنید: حتما دقت کرده اید که اینباکس شما چند زبانۀ مختلف دارد. با کشیدن یک ایمیل مشخص به روی زبانۀ دلخواه، جی‌میل آن‌را به زبانه مربوطه منتقل می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید در آینده این کار برای همه ایمیل‌های این فرستنده انجام شود یا نه. اگر جواب مثبت بدهید همه میل‌های مربوطه همیشه به آن‌جا فرستاده می‌شود. در ضمن با کلیک روی علامت بعلاوه‌ای که در سمت راست آخرین زبانه قرار دارد، می‌توانید زبانه‌های دیگری نیز اضافه کنید.


 : ارام برادران

 : اموزش و دانلود - teck-dl.blog.ir


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی