اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

اموزش و دانلود

وبلاگ اموزش ، تفریحی ، دانلود ، ادبی و ...

کتاب خطی تذکرة الشعرا

هامان | سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ | ۱ نظر

 




توضیحات : کتاب فوق از جمله کتاب های فاخر در زمینه شناخت شعرا و بزرگان ادبیات فارسی میباشد . این کتاب اطلاعات بسیاری را در رابطه با شعرای ایرانی و عرب و ... در اختیار خواننده قرار میدهد . در این کتاب شما میتوانید نام شعرا به همراه تمامی اطلاعاتی را که میتوانید از ان ها دریافت کنید را ببینید .
در این کتاب علاوه بر اثار این شعرا از تاریخ تولد و محل دفن انها و ... مطلع شوید . این کتاب فاخر را مولانا محمد عبدالغنی خان صاحب ب هتالیف در اورده است .

حجم : 9.5 مگابایت
موضوع : کتاب های خطی و نایاب
قالب بندی : PDF
تعداد صفحات : 162
کیفیت صفحات : عالی           
 ادامه مطلب ...

 




 : دانلود کتاب خطی تذکرة الشعرا

 : این کتاب برای اولین بار در این وبلاگ منتشر شده است .

 منبع : اموزش و دانلود - teck-dl.blog.ir

 : teck-dl.blog.ir

 

 

نظرات  (۱)

سلام.
چه وبلاگ خوبی دارید. واقعا لذت بردم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنی.
من یه نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. توی وبلاگم اتفاقات جالبی که تو داروخونه برام اتفاق میوفته رو یادداشت میکنم. منتظر حضور گرمتون هستم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی